PR Calling powiększyło zespół zarządzający. Funkcję partnera zarządzającego objęła Marta Tyszer, która będzie kierować firmą wraz z Katarzyną Dworzyńską, Head of Business i założycielką agencji.
Marta Tyszer objęła funkcję Managing Partnera w PR Calling i dołączyła do zarządu agencji z początkiem 2022 roku, jednak informację o tym podano w październiku 2022.
W nowej roli Marta Tyszer odpowiada za realizację strategii biznesowej firmy, budowanie i rozwój relacji biznesowych z klientami, zarządzanie zespołem menedżerów oraz nadzorowanie najważniejszych projektów i wewnętrznych procesów agencyjnych.
„Przez ostatnie lata PR Calling przeszło gruntowne zmiany. Testowaliśmy różne rozwiązania, które najlepiej odpowiedzą na potrzeby rynku i umocnią agencję w kluczowych obszarach kompetencji. W ten sposób wypracowaliśmy nową strukturę organizacyjną, powołaliśmy B2B Practice oraz Fin & Tech Practice, a do zespołu agencji dołączyli m.in. Paweł Sobczak (lider zespołu Fin&Tech), Anna Gajewska (Senior PR Consultant, Fin&Tech), Jakub Szadkowski (Senior PR Consultant, B2B), czy Róża Siudaj (Senior PR Consultant, B2B)” – mówi Katarzyna Dworzyńska. Jak podkreśla, w agencji udoskonalano też wewnętrzne procesy, a Tyszer miała znaczący wkład we wprowadzane zmiany.
Do PR Calling Tyszer dołączyła w 2019 roku. Objęła wówczas stanowisko PR & Communication Managera odpowiedzialnego za zarządzanie zespołem konsultantów, utrzymywanie relacji z kluczowymi klientami agencji oraz dbanie o najwyższe standardy obsługi. W 2021 roku zmianie uległa struktura organizacyjna PR Calling – utworzono dwa obszary kompetencji B2B Practice oraz Fin & Tech Practice, wydzielono także rolę Growth Managera, którą powierzono Marcie Tyszer.
W branży mediów i public relations nowa członkini zarządu pracuje od prawie 15 lat. Przed dołączeniem do agencji pracowała w departamentach komunikacji firm EY czy KPMG, gdzie odpowiadała za kontakt z mediami i funkcjonowanie biura prasowego. Karierę zawodową zaczęła w agencji Weber Shandwick, gdzie realizowała kampanie produktowe i korporacyjne dla firm w obszarach Consumer, Healthcare, Financial i Technology, takiich jak Laboratoire Dermatologique Bioderma, Nespresso, Nestlé, The Walt Disney Company, MasterCard, Microsoft, Mrs.Sporty, Alpro soya, BZ WBK, Discovery Networks Central Europe.
Jest absolwentką Wydziału Prawa i Administracji oraz Wydziału Polonistyki Uniwersytetu Warszawskiego. (mb)