LoveBrands Medical, wyspecjalizowana w komunikacji medycznej marka należąca do LoveBrands Group, współpracuje z L’Oréal Polska. Agencja odpowiada za realizację cyklu warsztatów skierowanych do lekarzy pediatrów, dermatologów oraz alergologów. Projekt ma na celu edukację lekarzy, podnoszenie ich kwalifikacji oraz wsparcie w rozwoju.
Do zadań LoveBrands Medical należy m.in. kontakt z lekarzami, logistyka udziału w wydarzeniu oraz organizacja spotkania z ekspertami w dziedzinie dermatologii i medycyny estetycznej. Agencja zajęła się także realizacją interaktywnego stoiska, przygotowaniem elementów graficznych i materiałów multimedialnych wykorzystanych w interaktywnym quizie dla lekarzy.
Współpraca rozpoczęła się w czerwcu 2022 roku, jednak poinformowano o niej w październiku. Do tej pory odbyły się trzy wydarzenia online: „Atopy Academy – Akademia Zdrowej Skóry Dziecka”, „Dermoscopy Course 2022” oraz „Trichoscopy Course”, w których wzięło udział ponad 1500 lekarzy różnych specjalizacji z Polski i zagranicy.
Po stronie agencji działania dla tego klienta prowadzą Marta Domańska – dyrektor LoveBrands Medical, Mateusz Konwerski – Communications Consultant, oraz Karolina Ołdak – Communications Consultant. Strony nie podają więcej szczegółów na temat kontraktu. (mb)