Naciśnij przycisk odtwarzania, aby odsłuchać tę zawartość
1x
Szybkość odtwarzania- 0.5
- 0.6
- 0.7
- 0.8
- 0.9
- 1
- 1.1
- 1.2
- 1.3
- 1.5
- 2
Artur Roguski dołącza do Focus Nation. w październiku 2022 roku artur roguski dołączył zespołu social media & influencer marketingu w focus nation. agencja rozwija zespół odpowiedzialny za te działania. roguski na stanowisku senior social media managera zajmie się rozwojem obszaru mediów społecznościowych i influence marketingu w focus nation, a także budowaniem pozytywnych relacji z obecnymi i nowymi klientami agencji. roguski jest związany z branżą digitalową i mediową od 12 lat. poprzednio pełnił fukncję head of social media w agencji valkea. wcześniej pracował jako head of social media w agencji huta 19 im. joachima fersengelda. doświadczenie zdobywał także m.in. w z d*fusion communication, gdzie pracował m.in. dla cisco polska oraz microsoft polska i też odpowiadał za media społecznościowe. pracował także w magazynie branżowym „brief” czy w ogilvy interactive. był również odpowiedzialny za stworzenie zespołu social media wspierającego gazetę fakt oraz serwis fakt24.pl należący do grupy onet-ras. we wrześniu 2020 roku ukazała się jego książka „zrozumieć social media”. jest on także autorem bloga whysosocial.pl. z wykształcenia jest magistrem psychologii ze specjalizacją media i reklama. prowadził zajęcia z zakresu komunikacji oraz strategii digitalowej i content marketingu na uniwersytecie warszawskim, wyższej szkole ekologii i zarządzania, sgh czy politechnice białostockiej. (mb).
W październiku 2022 roku Artur Roguski dołączył zespołu Social Media & Influencer Marketingu w Focus Nation. Agencja rozwija zespół odpowiedzialny za te działania.
Roguski na stanowisku Senior Social Media Managera zajmie się rozwojem obszaru mediów społecznościowych i influence marketingu w Focus Nation, a także budowaniem pozytywnych relacji z obecnymi i nowymi klientami agencji.
Roguski jest związany z branżą digitalową i mediową od 12 lat. Poprzednio pełnił fukncję Head of Social Media w agencji Valkea. Wcześniej pracował jako Head of Social Media w agencji Huta 19 im. Joachima Fersengelda. Doświadczenie zdobywał także m.in. w z D*fusion Communication, gdzie pracował m.in. dla Cisco Polska oraz Microsoft Polska i też odpowiadał za media społecznościowe. Pracował także w magazynie branżowym „Brief” czy w Ogilvy Interactive.
Był również odpowiedzialny za stworzenie zespołu social media wspierającego gazetę Fakt oraz serwis Fakt24.pl należący do Grupy Onet-RAS. We wrześniu 2020 roku ukazała się jego książka „Zrozumieć social media”. Jest on także autorem bloga Whysosocial.pl. Z wykształcenia jest magistrem psychologii ze specjalizacją media i reklama.
Prowadził zajęcia z zakresu komunikacji oraz strategii digitalowej i content marketingu na Uniwersytecie Warszawskim, Wyższej Szkole Ekologii i Zarządzania, SGH czy Politechnice Białostockiej. (mb)