W połowie października 2022 roku do Lighthouse dołączyła Joanna Jędrasik. W agencji doradztwa komunikacyjnego objęła nowo utworzone stanowisko Head of Digital.
Jędrasik zapewni strategiczne i operacyjne wsparcie w obszarze działań digitalowych, w tym mediów społecznościowych, kluczowym klientom Lighthouse. Będzie również odpowiedzialna za rozwój działu oraz pozyskiwanie nowych projektów digitalowych.
Poprzednio Jędrasik była związana z Grupą Walk. Pracowała tam przez osiem lat, najpierw jako Head of Social Media i członkini zarządu Walk PR, a później jako CEO Walk Digital. Do jej zadań należało zarządzanie multidyscyplinarnymi zespołami specjalistów ze wszystkich dziedzin komunikacji, jak również technologicznych i mediowych. W swojej karierze prowadziła działania dla takich klientów jak Coca-Cola, KFC, Chevrolet, L’Oréal Groupe, Nikon, Volkswagen Group, Obi Polska czy CEDC. Jest absolwentką Wydziału Stosunków Międzynarodowych i Politologii na Uniwersytecie Łódzkim. (mb)