We wrześniu 2022 roku spółka Astara Poland, która jest polskim wyłącznym importerem i dystrybutorem samochodów i części zamiennych marki Mitsubishi Motors, rozpoczęła współpracę z Tailor Made PR.
Współpraca zakłada trzy etapy działań, a ich efektem będzie kilkumiesięczna kampania influencerska obejmująca tworzenie treści we współpracy z twórcami na ich kanałach w mediach społecznościowych.
Agencja została wybrana w wyniku zapytania ofertowego, na które odpowiedziała. Współpraca potrwa do kwietnia 2023 roku.
Działania dla klientów z branży motoryzacyjnej po stronie agencji nadzoruje Marta Lewowska, Account Director.
W drugiej połowie 2022 roku Tailor Made PR nawiązało współpracę także z innymi klientami z branży motoryzacyjnej, takimi jak Inchcape (autoryzowany dealer samochodów BMW i MINI) czy Kompania Piwowarska i marka Peroni, która jest sponsorem jednego z teamów Formuły 1. (mb)