Błażej Soniewicki dołączył do Grupy Komunikacja Plus. Będzie zarządzał dwiema spółkami: Proomni, firmą zajmującą się performance media i e-commerce, oraz agencją Dodaj Media odpowiedzialną za zakup mediów 360. Dodatkowo będzie wspierał rozwój zintegrowanej oferty Grupy.
Soniewicki pracuje w branży reklamowej od ponad 20 lat. Specjalizuje się w strategii komunikacji i budowaniu marek. W ostatnich latach koncerował się na działaniach związanych z innowacyjnym wykorzystaniem mediów w komunikacji i budowaniu marek w przestrzeni e-commerce.
Doświadczenie zdobywał m.in. w agencjach sieciowych grupy BBDO i Publicis Group, współtworzył Brand New Galaxy i start-up mediowy E-contenta. Realizował projekty dla takich marek jak Mars, Netflix, Google, Telekomunikacja Polska czy Total. Jest wykładowcą na Akademii Leona Koźmińskiego oraz jurorem konkursu Effie Awards.
GK+ wzmacnia kompetencje w obszarze obsługi zintegrowanych projektów marketingowych. Błażej Soniewicki stoi na czele zespołu liderów z ponad 15-letnim doświadczeniem w branży marketingowej i mediowej. Wspierają go Monika Modrzejewska, odpowiedzialna za digital media jako Head of Digital Marketing w Proomni (wcześniej m.in. w MullenLowe MediaHub Poland), Sylwia Burdziałowska, na czele zespołu e-commerce jako Account Director (wcześniej m.in. Pathfinder23), Łukasz Sadłek, prowadzący projekty mediowe 360 jako Client Service Director w Dodaj Media (wcześniej m.in. ZenithOptimedia), a także Grzegorz Trondowski, odpowiedzialny za rozwój biznesu (wcześniej m.in. Resolution (OMD Group), Value Media, Mr. Target w ramach Grupy SARE).
Na poziomie Grupy, Błażej Soniewicki wykorzysta swoje doświadczenie do wspierania rozwoju kompetencji Komunikacji Plus w kontekście obsługi projektów zintegrowanych, rozszerzania siatki partnerstw branżowych oraz zwiększania aktywności GK+ w branży marketingowej. (bs)