Renata Stefanowska w październiku 2022 roku została dyrektorką marketingu i komunikacji w Business Centre Club.
W nowej roli będzie odpowiedzialna m.in. za wdrożenie nowej strategii komunikacji marketingowej, wzmocnienie marki oraz dostosowanie oferty do zmian rynkowych. Będzie także współpracować z członkami klubu oraz zarządem. BCC rozpoczyna zmiany organizacyjne, które mają lepiej przystosować organizację do działania w obecnych realiach.
Renata Stefanowska ma ponad 20-letnie doświadczenie w marketingu, komunikacji i zarządzaniu marką. Przez 15 lat pracowała w międzynarodowej firmie audytorsko-doradczej Mazars, gdzie była odpowiedzialna za strategię marki, komunikację, rozpowszechnianie wiedzy i zarządzanie wizerunkiem firmy w Polsce.
Wcześniej, przed dołączeniem do Mazars, była odpowiedzialna za marketing w Calyon – polskim oddziale banku korporacyjnego i inwestycyjnego grupy Credit Agricole (obecnie Credit Agricole Bank Polska).
Nowa dyrektorka zastąpiła na stanowisku Marzenę Denkiewicz, która po 25 latach pracy w BCC podejmuje nowe wyzwania zawodowe. (bs)