Z początkiem grudnia 2022 roku stanowisko PR Managerki w spółce technologiczno-finansowej Blue Media objęła Nina Wadowska. To nowo utworzona funkcja w strukturze firmy.
Wadowska będzie odpowiadała za działania public relations firmy, w tym strategię komunikacji i współpracę z mediami, a także za wsparcie działu komunikacji wewnętrznej.
W branży PR Wadowska pracuje od ponad siedmiu lat. Ostatnio, przez trzy lata, była związana z agencją Havas PR Warsaw, gdzie kierowała pracami zespołów z zakresu PR-u korporacyjnego i produktowego, a także koordynowała strategię komunikacji Havas Creative Group. Realizowała też projekty związane z CSR-em i edukacją klimatyczną, takie jak kampania IKEA Retail Polska „TAK! Dla edukacji klimatycznej”, współrealizowana m.in. z Młodzieżowym Strajkiem Klimatycznym, WWF Polska i UN Global Compact Network Poland.
Przed Havas PR Warsaw pracowała jako PR Manager dla firmy Mais Group, specjalizującej się w działaniach z zakresu doradztwa strategicznego oraz komunikacji społecznej dla firm, instytucji oraz organizacji non-profit. W latach 2015-2018 była z kolei związana z butikową agencją Magdabulera.com, która specjalizowała się w projektach PR skierowanych do marek luksusowych.
W swojej karierze prowadziła działania dla takich marek jak Spotify, Ingka Centres, TIER, Canal+, Finish, Answear, Louis Vuitton, Moët Hennessy Polska, Raffles Europejski czy polski brand modowy Surf Inc. (mb)