Z początkiem stycznia 2023 roku na stanowisko Brand Marketing Directora w Grupie LEGO na region REEMEA awansowała Beata Kucejko-Pełka. Będzie odpowiedzialna za strategię marketingową marki na region REEMEA, obejmujący kraje Bliskiego Wschodu, Afryki, Europy Środkowej i Wschodniej.
Od 2019 roku Kucejko-Pełka pełniła funkcję dyrektorki LEGO odpowiedzialnego za Polskę, Ukrainę i kraje bałtyckie. Odpowiadała za strategię, komunikację marketingową, media, digital i wszelkie działania w zakresie trade marketingu. Prowadziła takie projekty jak launch nowej globalnej platformy „Rebuild the World”, otwarcie sześciu własnych sklepów LEGO w Polsce, rozwój strategii marki LEGO skierowanej do dorosłych, produkcja programu telewizyjnego „LEGO Masters” czy aktywacja „Zielone Instrukcje”.
Wcześniej, przez blisko 12 lat, Beata Kucejko-Pełka była związana z Mondelez/Kraft Foods, gdzie budowała wizerunek i prowadziła działania marketingowe dla najważniejszych marek koncernu, takich jak Milka, Delicje, Prince Polo, Jacobs i Toblerone. Doświadczenie zdobywała także w L’Oreal Poland. (mb)