Be Communications w styczniu 2023 roku poinformowało o rozpoczęciu współpracy z Olympus Polska. Agencja zajmie się programem z zakresu profilaktyki zdrowia mężczyzn.
Be Communications odpowiada za opracowanie koncepcji, strategię komunikacji oraz realizację programu edukacji publicznej w obszarze profilaktyki zdrowia mężczyzn. Program edukacyjny ma za zadanie m.in. dać mężczyznom dostęp do małoinwazyjnych metod diagnostycznych, a także podnieść ich wiedzę i świadomość onkologiczną. Inicjatywa skierowana jest do mężczyzn 40+ i ich najbliższych. Pierwszym etapem działań będzie zachęcanie mężczyzn do badań urologicznych, oparte na przekazie, że „lekarz urolog może być kluczowym przyjacielem w tym okresie życia”.
Komunikacja prowadzona będzie za pomocą mediów tradycyjnych, a także w internecie i social mediach. Działania obejmą relacje z kluczowymi przedstawicielami środowiska medycznego, pacjenckiego oraz mediami. Projekt realizowany będzie przez cały 2023 rok, jednak intensyfikację działań zaplanowano w pierwszym i drugim kwartale. (mb)