Agencja K+ PR, należąca do K+ Group (wcześniej Grupa Komunikacja Plus) poinformowała w czerwcu 2023 roku o zmianach dotyczących wrocławskiego działu komunikacji korporacyjnej, który zajmuje się głównie PR inwestycyjnym, projektami społecznymi oraz obsługuje klientów z branży produkcyjnej, przemysłowej i transportowej. Zespół ten, kierowany przez Annę Jagodzińską, Consulting Director, odpowiada przede wszystkim za media relations, komunikację wewnętrzną, budowanie relacji z interesariuszami biznesowymi, doradztwo kryzysowe i strategiczne.
Do K+ PR na stanowisko Senior PR Consultanta dołączyła Marta Burczyk. Alicja Kiełczewska awansowała z kolei na stanowisko PR Consultanta, a Agnieszka Drogosz na Senior Advisora.
Marta Burczyk od 12 lat jest związana z branżą komunikacyjną i medialną. Przez osiem lat pracowała m.in. w redakcjach TVP, Polskiego radia, Informacyjnej Agencji Radiowej czy Grupy Eurozet. Zajmowała się także kontaktem z mediami w PKP Polskie Linie Kolejowe, wspierała działalność biura prasowego PKP PLK i Ministerstwa Infrastruktury. Ponadto współpracowała z Uniwersytetem Ekonomicznym we Wrocławiu, gdzie zarządzała działem komunikacji marketingowej. Jest absolwentką komunikacji społecznej i dziennikarstwa na Warszawskiej Wyższej Szkole Humanistycznej im. Bolesława Prusa.
Alicja Kiełczewska na stanowisku PR Consultanta będzie realizować działania z zakresu PR inwestycyjnego w strukturze Dawida Bartkowskiego. Doświadczenie zdobywała w agencji PR Expert i Just Eat Takeaway.com, a także jako korektor i redaktor w wydawnictwach.
Z kolei Agnieszka Drogosz jako Senior Advisor rozwinie w agencji specjalizację prostego języka. Przez osiem lat zajmowała się komunikacją korporacyjną w Santander Bank Polska. W agencji K+ pracuje od pięciu lat.
(zd)