Z początkiem września 2023 roku polska firma Torf Corporation, do której należą marka kosmetyków do pielęgnacji Tołpa oraz past do zębów ON, rozpoczęła współpracę z firmą Orama PR&Communications, prowadzoną przez Natalię Klaro, która rozpoczyna działalność pod własną marką.
Umowa zakłada realizację działań media relations, tworzenie strategii komunikacyjnych i koncepcji kreatywnych oraz prowadzenie biura prasowego marki.
Klient sam zgłosił się do agencji. Strony nie podają więcej szczegółów na temat kontraktu.
Natalia Klaro ma doświadczenie w pracy z markami kosmetycznymi w Polsce oraz w Grecji. Pracę zaczęła w L’Oreal Polska w dziale Cosmetique Active, a następie w dziale produktów luksusowych. Przez ostatnie dziesięć lat była natomiast związana z Platinium Cast, gdzie tworzyła strategię, prowadziła media relations oraz realizowała działania m.in. dla marek Eau Thermale Avène, Elancyl, Klorane, René Furterer, Nuxe, Pat&Rub, Eisenberg, La Prairie ZO Skin Health Balmain Hair, Barwa, Medilage oraz Reme. (mb)