25 września 2023 roku Katarzyna Piecuch objęła stanowisko dyrektorki marketingu w Grupie Eurozet. To nowo utworzona funkcja w połączonych strukturach Grupy Radiowej Agory oraz Eurozetu, które na rynku działają pod szyldem Grupy Eurozet.
Piecuch w nowej roli odpowiada za działania marketingowe i realizację strategii komunikacji całej Grupy Eurozet, do której oprócz Radia ZET należą TOK FM, Radio Złote Przeboje, Antyradio, Radio Pogoda, Rock Radio, Radio Plus, Chillizet i Meloradio. Wśród jej zadań jest koordynacja i optymalizacja wykorzystania budżetów marketingowych. Będzie ściśle współpracować z dyrektorami programowymi i szefami promocji poszczególnych anten oraz Anną Justką, która nadal będzie pełnić rolę dyrektorki promocji stacji muzycznych GRA.
Katarzyna Piecuch z Eurozetem jest związana od 2010 roku. Ostatnio, od października 2021, pełniła funkcję dyrektorki komunikacji i social mediów – kierowała działem łączącym wszystkie obszary komunikacji marketingowej marki Eurozet – zespół promocji i social mediów Radia ZET oraz PR. Wcześniej była też m.in. dyrektorką pomocji Grupy Eurozet. (mb)