niedziela, 24 listopada, 2024
Strona głównaAktualnościRyanair nie potrzebuje Facebooka, bo miałby więcej pracy

Ryanair nie potrzebuje Facebooka, bo miałby więcej pracy

„Konto na Facebooku nie byłoby dla nas przydatne” – stwierdził szef komunikacji irlandzkich linii, cytowany w serwisie businessetc.thejournal.ie. Jak tłumaczy Robin Kiely, linie musiałyby zatrudnić nowych pracowników, których jedynym zajęciem byłoby odpisywanie internautom.

Tanie irlandzkie linie nie będą miały oficjalnego profilu, ponieważ nie wyrabiałyby się z odpisywaniem na pytania klientów. Według Kiely’ego tylko w tym celu Ryanair musiałby zatrudnić dwóch nowych pracowników. Nowy szef komunikacji przewoźnika dodał, że firma pozostaje w kontakcie z klientami poprzez infolinię.

Kiely poinformował także o nowej zakładce na stronie Ryanaira, poświęconej sprostowaniom. Ostatnio linie postanowiły wytoczyć sprawę dziennikowi The Sun. Powołując się na jedną z holenderskich stacji, gazeta opublikowała informacje o ograniczaniu rezerw paliwa w samolotach. W grudniu zeszłego roku Sunday Times musiał opublikować sprostowanie i przeprosić linie. Zamieściła ona artykuł, według którego samoloty Ryanair złamały zasady bezpieczeństwa ponad 1200 razy. Później przyznała, że zarzuty były nieprawdziwe. (ks)

ZOSTAW KOMENTARZ

Proszę wpisać swój komentarz!
Proszę podać swoje imię tutaj