Z początkiem stycznia 2024 roku Dominika Jamroz awansowała w oLIVE media na stanowisko PR & Influencer Marketing Team Leaderki.
W nowej roli będzie odpowiadać za zarządzanie zespołem komunikacji lifestylowej oraz budowanie strategii komunikacji w mediach tradycyjnych i społecznościowych. Zajmie się także koordynacją i przeprowadzaniem kampanii wizerunkowych dla marek lifestyle oraz aktywnościami z obszaru media i public relations, influencer marketingu i social mediów.
Dominika Jamroz w oLIVE media pracuje od sierpnia 2023 roku i do tej pory obejmowała stanowisko Senior PR & Social Media Specialist w dziale komunikacji dla marek lifestylowych.
Wcześniej Jamroz zdobywała doświadczenie w warszawskich agencjach, m.in. On Board Think Kong, PR Lovin’ czy Stor9_. Pracowała głównie dla marek beauty i FMCG z obszaru komunikacji lifestylowej, takich jak Embryolisse, Oio Lab, Bracia Sadownicy, JMP Flowers czy Delio. Specializowała się w tworzeniu i realizacji zarówno kampanianii PR-owych oraz influencerskich, jak i strategii komunikacji w mediach społecznościowych.
Ukończyła dziennikarstwo i marketing medialny na Uniwersytecie Warszawskim. (ao)