niedziela, 24 listopada, 2024
Strona głównaAktualnościJaguar ogłosił przetarg i nie wybrał agencji. Teraz przeprasza

Jaguar ogłosił przetarg i nie wybrał agencji. Teraz przeprasza

Dan Connell, global brand PR manager Jaguara, przeprosił agencje, które zaprotestowały przeciwko decyzji firmy. Koncern poszukiwał agencji dla swojego globalnego programu CSR-owego. Po zebraniu propozycji odwołał przetarg.

Jaguar zdecydował, że działania PR-owe będą koordynowane przez własny zespół brand PR. Przedstawiciele agencji całą sytuację skomentowali krótko: „to jakiś żart”.

Connell przepraszał za zamieszanie, które wywołała Akademia Jaguara. Agencja, miała pomóc w ocenie strategii przyjętej przez akademię (wywołanie szumu wokół Olimpiady oraz kontakty z młodymi gwiazdami sportu). Współpraca miała dotyczyć zarówno działań korporacyjnych i konsumenckich. Nazwy zwycięskich agencji miały zostać ogłoszone pod koniec ubiegłego roku. Jednak nie wybrano żadnej firmy. Connell tłumaczy, że Jaguar nie podjął jeszcze ostatecznej decyzji w tej sprawie.

Akdemia Jaguara to szansa dla młodych ludzi na pracę z takimi gwiazdami sportu, jak Jessica Ennis. (kg)

ZOSTAW KOMENTARZ

Proszę wpisać swój komentarz!
Proszę podać swoje imię tutaj