Dfusion communication powiększa zespół seniorski. Z początkiem 2024 roku do agencji dołączył Rafał Bednarek. Na stanowiska Account Directorów awansowali z kolei Łukasz Łyczkowski oraz Piotr Krzesiński.
Rafał Bednarek jako Account Director będzie odpowiadał za koordynację projektów z obszaru B2B oraz rozwijał kompetencje public affairs. W Dfusion przejął zadania Piotra Jamrogiewicza, który w grudniu 2023 roku rozstał się z agencją.
Bednarek ma blisko 20-letnie doświadczenie w branży PR, które zdobył w pracy dla klientów z branż m.in. transportu, przemysłu czy nieruchomości. Ostatnio był m.in. wicedyrektorem biura operacyjnego Polskiej Agencji Żeglugi Powietrznej. Wcześniej był związany z agencjami Grayling Poland i Partner of Promotion. Ponadto był odpowiedzialny m.in. za komunikację systemu viaTOLL czy takich firm jak Przedsiębiorstwo Państwowe „Porty Lotnicze”, PGNiG, Grupa Stalexport, Union Investment i HB Reavis. Realizował też projekty komunikacyjne na rzecz Ministerstwa Gospodarki i Ministerstwa Spraw Zagranicznych czy Polskiej Agencji Rozwoju Przemysłu.
Łukasz Łyczkowski w roli Account Director będzie odpowiedzialny za koordynację prac poszczególnych zespołów klienckich, a także rozwój agencji w obszarach consumer tech, corporate oraz komunikacji kryzysowej. Z Dfusion communication jest związany od kwietnia 2021 roku. Do tej pory pełnił funkcję Senior Account Managera i koordynował działania dla marek Uber oraz Uber Eats, a także wspierał komunikację dywizji Corporate oraz Domestic Appliance dla Samsung.
Łyczkowski ma prawie 15 lat doświadczenia w branży PR. Specjalizuje się w komunikacji sportowej, technologicznej, brand oraz kryzysowej. Przed dołączeniem do Dfusion pracował m.in. w agencjach Hill & Knowlton, Havas PR oraz Havas Sports & Entertainment. W swojej karierze realizował projekty dla takich marek jak Huawei, T-Mobile, Adidas, Reebok, Coca-Cola czy CANAL+. Na co dzień wspiera także działania medialne Jana Błachowicza, byłego mistrza świata UFC w kategorii półciężkiej.
Piotr Krzesiński po awansie na Account Directora będzie w Dfusion rozwijał portfolio klientów z obszarów lifestyle i consumer tech. Z agencją jest związany od grudnia 2019 roku, ostatnio jako Senior Account Manager. Ma na koncie rozwój projektów Microsoft: Surface oraz Xbox, a także ESL, Uber na rynkach CEE. Prowadził też działania komunikacyjne dla dywizji Memory oraz Central Eastern Europe Display marki Samsung.
Wcześniej Krzesiński doświadczenie zdobywał m.in. w agencjach BrandLab, Labcon czy Polhem, gdzie koordynował projekty komunikacyjne dla takich marek jak Nike, Bang & Olufsen, Eve sleep, Adidas czy Frugo. Jest laureatem Złotego Spinacza w kategorii Covid Response za projekt Intel Extreme Masters Katowice 2020. (mb)