Polska marka wódki Żubrówka wybrała do działań PR agencję Win-Win Communication, założoną na początku 2023 roku przez Agnieszkę Szostek i Izabelę Żyndul-Jamkę.
We wrześniu 2023 roku agencja rozpoczęła z Żubrówką współpracę projektową. Teraz zdecydowała się na jej przedłużenie.
Od początku 2024 roku Win-Win Communication odpowiada za pełne wsparcie w zakresie brand PR-u na arenie międzynarodowej oraz dodatkowo na polskim rynku. Do prowadzonych przez agencję działań należą m.in. media relations oraz pozycjonowanie ekspertów marki. Komunikacja dotyczy całego portfolio produktów: Żubrówki Białej, Żubrówki Czarnej, Fresh Żu. Zadaniem agencji będzie także komunikowanie nowości produktowych.
Działaniami dla klienta kierują Agnieszka Szostek (CEO) oraz Izabela Żyndul-Jamka (CEO).
Klient sam zgłosił się do agencji. Umowę zawarto do końca 2024 roku.
Wcześniej marka nie korzystała z usług innej agencji PR w tym zakresie. (mb)