Z początkiem lutego 2024 roku w LoveBrands Group awansowały trzy osoby. Katarzyna Puchacz objęła stanowisko Head of LoveBrands Medical. Nowe funkcje pełnią także Mateusz Konwerski i Karolina Kraśnicka.
Katarzyna Puchacz awansowała ze stanowiska Senior Communications Consultant na Head of LoveBrands Medical – marki działającej w ramach LoveBrands Group, która tworzy i realizuje strategie komunikacyjne dla podmiotów z sektora farmacji, medycyny oraz nauki. Puchacz jest odpowiedzialna za strategiczne doradztwo komunikacyjne, działania PR oraz kierowanie pracami zespołu dla marek kosmetycznych Cerave, La Roche Posay, Dercos i Vichy.
W LB Medical pracuje od pół roku. Ma ponad 11 lat doświadczenia w komunikacji zdrowotnej – pracowała dla międzynarodowych firm farmaceutycznych i medycznych. Poprzednio, przez blisko sześć lat, była związana z MSL. Pracę w branży PR rozpoczęła z kolei w agencji On Board PR Ecco Network (obecnie On Board Think Kong).
Wcześniej funkcję Head of LoveBrands Medical pełniła Marta Domańska, która pozostaje w agencji (firma nie zdradza jeszcze szczegółów na ten temat).
Stanowisko Communications Experta w LoveBrands Group objął z kolei Mateusz Konwerski, do tej pory pełniący funkcję Senior Communications Consultanta. Konwerski wspiera w agencji pracę dywizji LoveBrands Medical, zajmuje się doradztwem komunikacyjnym dla kluczowych klientów agencji z obszaru health&science, obejmującym komunikację do środowiska medycznego, public affairs, korporacyjną i społeczną.
Z agencją Konwerski jest związany od prawie czterech lat, a obszarem medycyny, farmacji i nauki zajmuje się od początku swojej kariery. Przed dołączeniem do LB Group pracował w Havas PR Warsaw, B.P.O. Poland czy Be Communications.Ukończył dziennikarstwo i komunikację medialną, marketing i public realtions usług zdrowia na Uniwersytecie Kardynała Stefana Wyszyńskiego w Warszawie.
Mateusz Konwerski
Karolina Kraśnicka awansowała natomiast ze stanowiska Communications Consultanta na Senior Communications Consultanta w LoveBrands Relations. W agencji odpowiada za doradztwo w obszarze komunikacji brandów konsumenckich oraz prowadzenie działań influencermarketingowych. W LB Relations pracuje od ponad trzech lat. Wcześniej pracowała m.in. w Ringier Axel Springer jako specjalista ds. produktów, a także jako Marketing Specialist w „Marketing w Praktyce media i szkolenia”.
Karolina Kraśnicka
(mb)