W lutym 2024 roku do oLIVE media dołączyła Katarzyna Kamińska, która pokieruje działem PR agencji.
Kamińska objęła nowo utworzone stanowisko PR Team Liderki. Będzie nadzorować dział PR w obszarze komunikacji skupionej wokół tematów biznesowych, technologicznych, ekologicznych. Odpowiada za zarządzanie pięcioosobowym zespołem PR, budowanie strategii komunikacji w mediach tradycyjnych, a także za koordynację i wykonanie kompleksowych kampanii wizerunkowych dla marek, w tym za działania z obszaru media i public relations.
Katarzyna Kamińska przejmie zadania Olivii Drost, założycielki i CEO agencji, która do tej pory koordynowała pracę zespołu PR. Drost skupi się na relacjach biznesowych i rozwoju agencji.
Zespół, którym kieruje Kamińska, zajmuje się projektami m.in. z sektora nowych technologii, ekologii, finansów, prawa oraz sportu. Wśród klientów działu są m.in. IBI Polska, Envirly, Bookero, kancelaria Armińska czy Fundacja KSG Olympic Dreams. Zespół ten odpowiada także za działania wizerunkowe agencji oraz organizację cyklu wydarzeń Social Town w Fabryce Norblina.
Katarzyna Kamińska ma doświadczenie w branży marketingowej i PR, zdobyte zarówno w agencji, jak i po stronie klienta, jak i działała agencyjne. Ostatnio była związana z branżą ed-techową – prowadziła projektu wizerunkowe i marketingowe w Gigantach Programowania. Wcześniej pełniła m.in. funkcje PR Specialist w Come Creations Group czy PR & Content Marketing Managerki w FINTECH Solutions. W dotychczasowej karierze obsługiwała takie marki jak Estée Lauder, Bobbi Brown czy Clinique. Pracowała też dla branży prawniczej w Kancelarii Kulicki.
Jest absolwentką filologii polskiej Uniwersytetu Łódzkiego ze specjalizacją język w mediach i reklamie. Ukończyła też studia podyplomowe public relations na Wydziale Ekonomiczno-Socjologicznym UŁ. (mb)