niedziela, 17 listopada, 2024
Strona głównaAktualnościGrupa Symfonia z dyrektorką ds. marketingu i PR

Grupa Symfonia z dyrektorką ds. marketingu i PR

Edyta Malesza-Malatrat dołączyła do Grupy Symfonia – producenta oprogramowania dla biznesu. Objęła nowo utworzone stanowisko dyrektorki ds. marketingu i PR, które powstało w wyniku rozwoju firmy. Wcześniej działy marketingu i sprzedaży miały wspólnego lidera.

W tej roli Malesza-Malatrat opowiada za strategię marketingową i transformację cyfrową marketingu, która ma na celu realizowanie celów biznesowych grupy, w tym dalszą ekspansję na rynki Europy Środkowo-Wschodniej. W Symfonii pracuje od grudnia 2023 roku.

Edyta Malesza-Malatrat ma niemal 25 lat doświadczenia, które zdobyła na rynkach B2C i B2B w Wielkiej Brytanii. Zarządzała strukturami marketingowymi w takich globalnych firmach jak m.in. SAP, Cisco czy Procter & Gamble. Jest ekspertką w obszarach kształtowania rynku docelowego, identyfikowania motorów wzrostu, projektowania GTM i strategii marketingowej. Ma doświadczenie w przeprowadzaniu dużych transformacji organizacyjnych i cyfrowych marketingu.

Od 2016 roku związana jest z dynamicznym rynkiem technologii B2B. W SAP pracowała przez niemal siedem lat. Pełniła tam funkcję dyrektorki ds. transformacji marketingowej w regionie EMEA oraz dyrektorki marketingu na Europę Środkową i Wschodnią. Wcześniej z kolei, w Cisco – gdzie spędziła ponad 13 lat – zajmowała się generowaniem popytu oraz marketingiem interaktywnym w regionie EMEA. Poprzednio natomiast była Corporate Marketing Managerką w Procter & Gamble. (mb)

ZOSTAW KOMENTARZ

Proszę wpisać swój komentarz!
Proszę podać swoje imię tutaj