środa, 6 listopada, 2024
Strona głównaAktualnościCyprian Osowski dyrektorem marketingu w Continentalu

Cyprian Osowski dyrektorem marketingu w Continentalu

Z początkiem marca 2024 roku Cyprian Osowski awansował na stanowisko dyrektora marketingu w Continentalu, firmie zajmującej się produkcją opon. Zastąpił on w tej roli Piotra Snakowskiego.

Cyprian Osowski odpowiada za opracowanie i wdrożenie strategii marketingowej, której celem jest budowanie świadomości marek grupy Continental, zwiększenie zaangażowania klientów oraz wspieranie wzrostu firmy. Zajmuje się także nadzorowaniem wszystkich działań marketingowych w różnych serwisach i kanałach komunikacji w Polsce, krajach Bałtyckich, Mołdawii, Ukrainie i Białorusi. Do jego obowiązków należy też nadzór nad działaniami marketing communications, public relations, pricing and business intelligence oraz technical customer service. 

Osowski jest związany z branżą motoryzacyjną od początku kariery zawodowej. Do zespołu Continental dołączył w 2014 roku. Od tamtego czasu pełnił różne funkcje z obszaru sprzedaży i marketingu. Od 2021 roku kierował działem sprzedaży detalicznej, gdzie odpowiadał za rozwój sieci franczyzowej BestDrive i sprzedaż do klientów segmentu B2C online oraz OEM Aftersales. Przed dołączeniem do Continentala doświadczenie zawodowe zdobywał w takich firmach jak General Motors Poland czy Accenture. 

Jest on absolwentem zarządzania w Szkole Głównej Handlowej w Warszawie. (ao)

ZOSTAW KOMENTARZ

Proszę wpisać swój komentarz!
Proszę podać swoje imię tutaj