środa, 27 listopada, 2024
Strona głównaPublikacjeCo wpływa na wiarygodność firmy

Co wpływa na wiarygodność firmy

Posiadanie dobrze rozpoznawalnej marki wg badań „Rzeczpospolitej” na największy wpływ na wiarygodność firmy. Na drugim miejscu znalazła się opinia znajomych i rodziny. Prawie jedna czwarta Polaków (a ponad jedna trzecia osób ze średnim i wyższym wykształceniem) uważa, iż otwartość informacyjna firmy ma istotny wpływ na jej wiarygodność. Znaczenie jawności informacji docenia ponad jedna trzecia przedstawicieli kadry menedżerskiej i pracowników umysłowych, którzy stawiają ją na drugim miejscu po dobrze rozpoznawalnej marce. Aż 30 proc. studentów i uczniów zwraca uwagę na otwartość informacyjną przedsiębiorstw – może to mieć związek z ich planami zawodowymi. Według badań spółki Communications Partners dobrze wykształceni młodzi ludzie szukają pracy w firmach mających pozytywny wizerunek na rynku. Nie zapewni go reklama – jej wpływ na wiarygodność firmy docenia tylko 11 proc. Polaków. Dla prawie połowy najważniejsza jest znana marka. A jak podkreśla Polskie Stowarzyszenie Wytwórców Produktów Markowych Pro-Marka, w budowaniu marki bardzo ważna jest komunikacja z klientem, tej zaś nie zapewnią najprostsze środki przekazu – reklama i promocja. Potrzebna jest informacja. Badanie przeprowadziła Pracownia Badań Społecznych w Sopocie 4 – 5 lipca 2004 r. na 1014-osobowej próbie reprezentatywnej dla dorosłej ludności kraju. Źródło: Rzeczpospolita

ZOSTAW KOMENTARZ

Proszę wpisać swój komentarz!
Proszę podać swoje imię tutaj