poniedziałek, 25 listopada, 2024
Strona głównaCase studiesSerwis internetowy bizsupport.pl

Serwis internetowy bizsupport.pl

Projekt „bizsupport.pl” firmy BRE Bank SA został wyłoniony w konkursie na najlepszą praktykę z zakresu współpracy z biznesem na rzecz społeczeństwa przez Forum Odpowiedzialnego Biznesu oraz zaprezentowany podczas Targów Dobrych Praktyk w październiku 2008. Materiały pochodzą z Targów Dobrych Praktyk CSR organizowanych przez FOB.

Podmiot realizujący
BRE Bank SA

Tytuł projektu
Serwis internetowy bizsupport.pl

Sytuacja/Problem
Niska świadomość rynku i społeczeństwa w zakresie gospodarki, finansów, rozwoju i prowadzenia biznesu.

Opis dobrej praktyki/ rozwiązanie
Uruchomienie ogólnodostępnego i bezpłatnego serwisu internetowego – kompendium wiedzy na temat biznesu i gospodarki. Serwis zawiera artykuły, wykłady video, raporty, analizy, kursy e-learningowe i case study. Serwis adresowany jest do klientów BRE Banku, osób przez nich zaproszonych, jak również do osób spoza grona klientów BRE Banku. Dostęp do wszystkich treści serwisu jest możliwy po zarejestrowaniu się i zalogowaniu.

Korzyści
Dla firmy:
– zwiększenie liczby klientów;
– zwiększenie sprzedaży;
– zadowolenie klientów z serwisu bizsupport.pl;
– wzmocnienie wizerunku Banku innowacyjnego, proponującego nietuzinkowe rozwiązania dla biznesu.

Dla adresatów programu:
– podniesienie konkurencyjności polskich przedsiębiorstw;
– wzbogacanie wiedzy pracowników (w serwisie zarejestrowało się ponad 80 pracowników BRE Banku);
– edukowanie młodych przedsiębiorców (z serwisu korzystają również osoby młode, stawiające pierwsze kroki w świecie biznesu, które chcą poszerzać swoją wiedzę i uzasadniły chęć korzystania z serwisu).

Wyzwania
Dostarczenie i zintegrowanie wiedzy biznesowej, pochodzącej z różnych źródeł, w atrakcyjnej i czytelnej formie.

ZOSTAW KOMENTARZ

Proszę wpisać swój komentarz!
Proszę podać swoje imię tutaj