Kampania została uhonorowana srebrną statuetką Effie Awards 2009 w kategorii „Kampania non-profit”.
Podmiot realizujący
Scholz and Friends Warszawa dla Ministerstwa Rolnictwa i Rozwoju Wsi
Tytuł kampanii
„Ryba wpływa na wszystko”
Autor strategii kampanii
Tomasz Pisanko, Strategy Direktor Scholz and Friends Warszawa
Zadania
Zwiększenie spożycia ryb.
Poinformowanie społeczeństwa o pozytywnych skutkach rybnej diety na funkcjonowanie organizmu ludzkiego.
Konieczności dotarcia z przekazem do całego społeczeństwa.
Idea przewodnia
Jedzenie ryb ma pozytywny wpływ na funkcjonowanie organizmu ludzkiego.
Spójność komunikacji na głównym poziomie, ale w oparciu o różne spostrzeżenia w zależności od specyfiki grupy docelowej.
Rezultat
Realny wzrost spożycia ryb (550 gramów na osobę w 2008) był o 550% większy niż oczekiwany, bez wsparcia reklamowego (100 gram na osobę).