niedziela, 24 listopada, 2024
Strona głównaCase studiesRyba wpływa na wszystko

Ryba wpływa na wszystko

Kampania została uhonorowana srebrną statuetką Effie Awards 2009 w kategorii „Kampania non-profit”.

Podmiot realizujący
Scholz and Friends Warszawa dla Ministerstwa Rolnictwa i Rozwoju Wsi

Tytuł kampanii
„Ryba wpływa na wszystko”

Autor strategii kampanii
Tomasz Pisanko, Strategy Direktor Scholz and Friends Warszawa

Zadania
Zwiększenie spożycia ryb.
Poinformowanie społeczeństwa o pozytywnych skutkach rybnej diety na funkcjonowanie organizmu ludzkiego.
Konieczności dotarcia z przekazem do całego społeczeństwa.

Idea przewodnia
Jedzenie ryb ma pozytywny wpływ na funkcjonowanie organizmu ludzkiego.
Spójność komunikacji na głównym poziomie, ale w oparciu o różne spostrzeżenia w zależności od specyfiki grupy docelowej.

Rezultat
Realny wzrost spożycia ryb (550 gramów na osobę w 2008) był o 550% większy niż oczekiwany, bez wsparcia reklamowego (100 gram na osobę).


ZOSTAW KOMENTARZ

Proszę wpisać swój komentarz!
Proszę podać swoje imię tutaj