Tytuł projektu:
PZU Sukiennice
Podmioty realizujące projekt:
K2 Internet dla PZU
Opis projektu:
Na potrzeby promocji zmodernizowanej Galerii Sztuki Polskiej XIX wieku przygotowaliśmy szereg działań integrujących dziewiętnastowieczną sztukę z dzisiejszymi technologiami. Wspólnie z PZU, mecenasem Muzeum Narodowego w Krakowie oraz Leo Burnett, twórcami koncepcji i pomysłodawcami działań zintegrowanych zrealizowaliśmy szereg aktywności, które przedstawiają klasyczne dzieła sztuki w sposób naturalny dla dzisiejszych odbiorców. Do wizyty w galerii zachęcały rozstawiane w Krakowie interaktywne billboardy oraz Helena Modrzejewska animująca społeczność na Facebooku. W samej galerii doświadczenie sztuki zostało wzbogacone przez rozszerzoną rzeczywistość – oglądając obrazy przez iPhone’y można było dowiedzieć się o obrazach nowych ciekawostek.
Projekt został wyróżniony w konkursie Media Trendy 2011 w kategorii Innowacja w planowaniu mediów