Tytuł projektu:
Propozycja działań PR dla Instytutu Adama Mickiewicza
Autor:
Twenty Four Seven PR dla Instytutu Adama Mickiewicza
Założenia strategii:
Obal stereotypy. Bądź twórcą polskiej kultury
Propozycja PR:
Kampania teasująca:
-Cel: Zbudowanie trafficu na stronie culture.pl. Zwiększenie zainteresowania projektem.
– Gdzie: outdoor, BTL, infoscreeny
– Jak: spoty, grafiki
– Co: pokazujemy jaki byłby Świat bez polskich wielkich myślicieli, twórców, wynalazców
CZĘŚĆ I:
Płaski Świat na wielkim żółwiu ze Słońcem kręcącym się wokół Ziemi…
CZĘŚĆ II:
Wyjaśnienie: Świat bez Kopernika
Claim: „Made in the EU. Powered by Poland. Visit culture.pl”
Culture.pl:
Jednostki całego świata interpretują na nowo polską kulturę, łącząc się na portalu Culture.pl i dedykowanych stronach w mediach społecznościowych.
Happening:
„Obal stereotypy. Bądź twórcą polskiej kultury” Na zgliszczach obalonego stereotypu uczestnicy projektu mają możliwość zaprezentowania swoich dzieł – świeżych interpretacji polskiej kultury.
Integracja:
W ostatniej fazie zapraszamy uczestników programu do „Zagłębia Kultury” – Polski. Organizujemy tydzień kulturalny pod hasłem: „Polska kultura z importu”. Konfrontacja polskiego odbiorcy ze świeżą interpretacją polskiego dorobku widzianego oczami gości z całego świata.
Harmonogram:
MULTIMEDIA:
– OPRACOWANIE MATERIAŁÓW TEASUJĄCYCH: maj 2011
– PRZYGOTOWANIE STRONY CULTURE.PL: maj, czerwiec 2011
MEDIA:
– SPOTKANIE PRASOWE (PO AKCJI TEASUJĄCEJ): lipiec 2011
INICJATYWY PR:
– AKCJA TEASUJĄCA: lipiec 2011
– REWOLUCJA W POLSKIEJ KULTURZE NA CULTURE.PL: sierpień, wrzesień 2011
– HAPPENING “OBALAMY STEREOTYP POLAKA” W 10 MIASTACH ŚWIATA: wrzesień, październik 2011
– PROMOCJA POLSKIEJ KULTURY: lipiec – grudzień 2011
– “ZAGŁEBIE KULTURY W POLSCE” – WARSZTATY KULTURALNE: grudzień 2011