Jak jednocześnie publikować interesujące treści, angażować internautów i śledzić ich reakcje? Serwis socialmediaexaminer.com podaje pięć narzędzi, pomocnych przy zarządzaniu mediami społecznościowymi.
Jak czytamy, warto skorzystać z narzędzia monitorującego sieci społecznościowe. W tekście pada przykład aplikacji Hyperalerts. Przysyła ona powiadomienia o aktywności na wybranych stronach Facebooka, zgodnie z ustawieniami wybranymi przez użytkownika (dotyczącymi m.in. częstotliwości powiadomień i rodzajów aktywności, na jakie aplikacja ma reagować).
Przydatna jest także rozbudowa swojego fanpage’a o dodatkowe zakładki, poświęcone poszczególnym akcjom (np. dotyczące promocji, zapisywania się na listę mailingową itd.). Jeśli sama firma nie jest w stanie stworzyć takiej zakładki, może skorzystać z usług firm specjalizujących się w tego typu działaniach, np. ShortStack.
Nie należy też zapominać o kwestii wyglądu naszej strony. W tym przypadku pomocna może być aplikacja Canva. Za jej pomocą można w prosty sposób stworzyć grafiki i dopasować je do rozmiaru np. cover photo na Facebooku.
Poza wyglądem ważna jest również treść. Jeśli chcemy angażować internautów, może my skorzystać z aplikacji Swayy, która zaproponuje nam treści, które potencjale mogą zainteresować internautów. Dodatkowo proponuje ona znaczniki, mogące zwiększyć zasięg naszego postu. Jeśli znaczniki chcemy wymyślać sami, możemy skorzystać z aplikacji Tagbord, i za jej pomocą sprawdzać, które są bardziej popularne. (ks)