Shareaholic po raz kolejny przeanalizowało ruch na ponad 300 tys. stron internetowych wykorzystujących rozwiązania tej firmy. Okazuje się, że Facebook i Pinterest są coraz istotniejszymi źródłami przekierowań.
Jak wynika z analizy, udział Facebooka w ogólnej liczbie przekierowań wyniósł w marcu 21 proc., czyli o prawie 6 p.proc. więcej niż w grudniu. Drugie miejsce przypadło serwisowi Pinterest, z którego pochodziło nieco ponad 7 proc. przekierowań. Zdecydowanie gorsze wyniki odnotowały serwisy Reddit, YouTube, Google+ i LinkedIn, których łączny udział w przekierowaniach wyniósł niecałe 0,5 proc.
źródło: blog.shareaholic.com
Jak czytamy na stronie blog.shareaholic.com, Facebook nadal zapewnia wzmożony ruch na stronach firm, mimo że one same „lubują się w krytyce” serwisu Zuckerberga za ograniczenie zasięgu fanpage’y i wymuszanie płatnej promocji. (ks)