Tytuł:
Expositio Buma – przedsiębiorczość w architekturze Krakowa
Autor:
Prime PR dla Grupy Buma
Opis sytuacji wyjściowej
Grupa Buma to zespół współpracujących ze sobą firm, realizujących inwestycje deweloperskie w zakresie nieruchomości biurowych i mieszkaniowych, produkcję i montaż obiektów Bumati. Celem firmy było zwrócenie uwagi środowisk biznesowych i wyróżnienie się na tle innych firm deweloperskich.
Cele dla działań public relations
– zwiększenie świadomości marki Grupa Buma
– wzrost zainteresowania wynajmem powierzchni w biurowcach Grupa Buma
– wykreowanie wizerunku Grupa Buma jako czołowego krakowskiego dewelopera budynków biurowych
– wykreowanie wizerunku Grupa Buma jako firmy z Krakowa, promującej krakowską kulturę i sztukę
Adresaci działań
– środowiska branżowe: biznes, architektura, budownictwo, inwestycje
– środowiska akademickie
– lokalne środowiska związane z kulturą i sztuką
– partnerzy projektu
– media lokalne/regionalne oraz branżowe
Opis projektu
Projekt polegał na stworzeniu galerii prac plastycznych przedstawiających współczesne i historyczne obiekty architektoniczne związane z przedsiębiorczością. Celem wystawy była promocja architektury Krakowa w środowiskach biznesowych.
Do projektu zaproszeni zostali partnerzy: Politechnika Krakowska, Małopolska Okręgowa Izba Architektów, UM Kraków oraz patroni medialni.
W ciągu pięciu tygodni adepci Politechniki Krakowskiej stworzyli dwadzieścia prac ukazujących krakowską architekturę kojarzoną z przedsiębiorczością. Osoby biorące udział w tworzeniu „Expositio BUMA” wybierały spomiędzy 35 wskazanych przez organizatora obiektów. Spośród wszystkich prac, jury wyróżniło trzy, których autorzy zostali uhonorowani nagrodami pieniężnym.
Po premierze wystawy w biurowcu ONYX galeria „Expositio Buma” odwiedziła inne miejsca związane z działalnością biznesową w Krakowie m.in: Rondo Business Park, Buma Square, Wadowicka 8. Akcja wsparta była działaniami media-relations.
Współpraca informacyjna z dziennikarzami zaowocowała ok. 40 publikacjami w mediach regionalnych i ogólnopolskich.
Kluczowe dla Klienta było jednak nawiązanie bezpośrednich relacji z przedstawicielami ważnych grup otoczenia (liderzy opinii, przedstawiciele samorządu).