TŁO:
Multikino to marka, która od początku istnienia w swojej strategii miała oferowanie rozrywki na najwyższym światowym poziomie. Nieprzerwanie stawia na ciągły rozwój oparty na wiedzy i ponad 20 latach doświadczenia. Stale obserwuje najmłodszych klientów, którzy stanowią ponad połowę widzów sieci Multikino oraz trendy, za którymi podążają. Od lat prowadzone są konta Multikina na Facebooku i Instagramie, sieć zauważyła jednak, że duża część widzów jest już użytkownikami TikToka. Pojawienie się również w tym kanale komunikacji social mediowej było dla firmy naturalnym elementem strategii marketingowej.
CELE:
Głównym cele jest dotarcie z informacjami na temat oferty Multikina oraz premier filmowych do najmłodszych klientów, którzy coraz częściej wybierają komunikację wizualną zamiast pisemnej.
DZIAŁANIA:
25 maja 2021 roku Multikino, jako pierwsza sieć kin w Polsce, uruchomiło konto na TikToku.
Na koncie @multikino obserwatorzy znajdują dużo rozrywkowego contentu, widzą kino po godzinach pracy i są na bieżąco z najważniejszymi filmowymi premierami. To wszystko za sprawą ekipy Multikina, którą tworzą pracownicy kin oraz zespół marketingu.
Do contentu promującego najważniejsze premiery angażowani są dodatkowo inni twórcy z TikToka. W związku z premierą filmu „Czarna Wdowa” w lipcu na kanale Multikina pojawił się sobowtór Scarlett Johansson – Wiktoria Góra @wiikasss_. Natomiast przy premierze filmu „Legion Samobójców” była to Inga Madejczyk @plharleyquinn, która TikToka ze swoim udziałem w duecie z @multikino pokazała na swoim kanale i miał on ponad 51 tys. wyświetleń.
EFEKTY:
Treści publikowane przez cztery miesiące zgromadziły ponad 35 tys. obserwatorów. Opublikowane filmy mają ponad 630 tys. polubień, były ponad 12,4 tys. razy udostępniane oraz 25 tys. razy komentowane. Wszystkie opublikowane materiały zostały wyświetlone ponad 10 mln razy, a najchętniej oglądany tiktok dotyczący tego, czego nie wolno robić w kinie, ma 1,4 miliona wyświetleń.