piątek, 8 listopada, 2024
Strona głównaAktualnościJoanna Czechowska dołączyła do Polskiego Holdingu Hotelowego

Joanna Czechowska dołączyła do Polskiego Holdingu Hotelowego

Na początku maja 2024 roku Joanna Czechowska dołączyła do Polskiego Holdingu Hotelowego, spółki zarządzającej hotelami należącymi do Skarbu Państwa. Objęła stanowisko koordynatorki ds. komunikacji i PR-u. 

Z hotelarstwem jest związana od grudnia 2019 roku. Dołączyła wówczas do amerykańskiej firmy Marriott International, gdzie pełniła funkcję dyrektorki marketingu. Do jej zadań należało koordynowanie działaniami wizerunkowymi i marketingowymi w sześciu polskich hotelach. Zajmowała się również tworzeniem zespołów marketingowych w poszczególnych obiektach oraz działaniami z zakresu revenue marketingu. Wspierała także Marriott Business Council, instytucję skupiającą się na działaniach z obszarów CSR-u i employer brandingu. Do jej zadań należała realizacja strategii marketingowej 360 stopni. Dyrektorka koordynowała działania marketingowe w czterech hotelach Sheraton w Polsce. Odpowiadała także za wzmacnianie wizerunku marki Westin na polskim rynku, utrzymywanie dobrych relacji z mediami, promocję programu lojalnościowego Marriott Bonvoy, repozycjonowanie warszawskiego hotelu Sheraton po remoncie przestrzeni wspólnych oraz wprowadzenie polskiej wersji strony marriott.com.

W latach 2010-2019 Czechowska pracowała w japońskiej korporacji technologicznej Fujifilm. Od 2012 roku pełniła funkcję Junior PR Managerki, a od 2013 roku – PR Managerki w regionie Central and Eastern Europe. Do jej zadań w firmie należały działania marketingowe i PR-owe w Polsce, Czechach i Słowacji. Odpowiadała również za komunikację korporacyjną zewnętrzną i wewnętrzną między Warszawą a globalną centralą firmy w Tokio. Organizowała warsztaty fotograficzne,  projekty wizerunkowe i organizowała spotkania z klientami. 

Czechowska jest laureatką PRotonów, czyli nagród dla branży PR przyznawanych przez redakcję PRoto.pl. W 2013 roku zwyciężyła w kategorii „Debiut w PR”. 

Ukończyła studia z zakresu PR-u i zarządzania wizerunkiem na Uniwersytecie Warszawskim ze specjalizacją PR i marketing medialny. (an)

ZOSTAW KOMENTARZ

Proszę wpisać swój komentarz!
Proszę podać swoje imię tutaj