W maju 2024 roku do grona ambasadorów G2A.COM, platformy handlowej z grami, oprogramowaniem i innymi produktami cyfrowymi, dołączył polski piłkarz Robert Lewandowski.
Marka w komunikacie prasowym podkreśliła, że kapitan reprezentacji Polski i napastnik FC Barcelony jest szanowany za drużynowe i indywidualne sukcesy, a także za profesjonalizm na boisku i poza nim. Lewandowski cieszy się uznaniem milionów fanów na całym świecie, a jego determinacja, pasja, konsekwencja i reprezentowane rodzinne wartości silnie współgrają z G2A.COM. Prywatnie jest on fanem gamingu, co czyni go „idealnym ambasadorem” marki.
Współpraca z piłkarzem ma pomóc firmie w realizacji misji demokratyzacji cyfrowej rozrywki i sprawić, aby była dostępna dla wszystkich, niezależnie od miejsca zamieszkania, tożsamości, wieku lub sytuacji życiowej.
„Cyfrowa rozrywka jest już nieodłączną częścią naszej codzienności i jako sportowiec oraz gracz z ciekawością obserwuję dalszy rozwój esportu i gamingu. Jestem przekonany, że tradycyjny sport i aktywność fizyczna mogą się nie tylko rozwijać równolegle ze światem cyfrowym, ale także, że te dziedziny mogą wspierać się wzajemnie. Aktywność G2A.COM w zakresie sportu i esportu jest tego znakomitym przykładem. Te światy mają ze sobą wiele wspólnego – chodzi w nich o dobrą zabawę, emocje, ale także dostępność dla wszystkich zainteresowanych” – mówi Robert Lewandowski.
Rozpoczęcie współpracy z piłkarzem jest częścią długoterminowej strategii pozycjonowania marki. Lewandowski będzie twarzą globalnych kampanii marketingowych i działań brandingowych, takich jak konkursy z nagrodami, specjalne oferty czy unikatowe treści dla użytkowników i użytkowniczek platformy.
Źródło: youtube.com/G2ACOM
W nawiązaniu współpracy uczestniczyło RL Media, agencja mediowa, która powstała w wyniku współpracy Roberta Lewandowskiego i Group One. (ao)