W czerwcu 2024 roku polska kolarka górska Maja Włoszczowska rozpoczęła współpracę z Green Velo, nową marką kosmetyków dla osób aktywnych.
Celem firmy jest zachęcenie do ruchu i codziennej aktywności, która odgrywa ważną rolę w prewencji chorób cywilizacyjnych. Zgodnie z zaleceniami Światowej Organizacji Zdrowia osoby dorosłe powinny poświęcać na aktywność fizyczną przynajmniej 150 minut tygodniowo w przypadku, kiedy intensywność ćwiczeń jest umiarkowana, lub 75 minut, gdy wysiłek jest intensywny. Poza treningami istotny jest także codzienny ruch, taki jak jazda rowerem czy długie spacery po całym dniu pracy – czytamy w komunikacie prasowym.
Jak przekazuje marka, Maja Włoszczowska to nie tylko utytułowana sportsmenka, ale także propagatorka dbania o zdrowie i samopoczucie za pomocą większej aktywności ruchowej oraz ekologicznego stylu życia. Promowane przez nią wartości wpisują się w ideę Green Velo, u której podstaw leżą aktywność, kontakt z naturą i ekologia.
W ramach swoich działań marka chce wesprzeć propagowanie ruchu, dlatego 1 proc. ze sprzedaży kosmetyków Green Velo planuje przeznaczyć na tworzenie ścieżek rowerowych w Polsce. Maja Włoszczowska jest ambasadorką i konsultantką tej akcji. (ao)