W czerwcu 2024 roku do Icon Strategies dołączył Piotr Dembiński, wcześniej odpowiedzialny m.in. za PR w Europie, Afryce i w Ameryce Południowej firmy Nexteer Automotive (były oddział Delphi/General Motors). Jako partner będzie współzarządzał agencją.
Dembiński wraz z Michałem Sobiło, założycielem agencji, będą odpowiadali za doradztwo strategiczne dla klientów. Nowy partner zarządzający zajmie się też rozwojem portfolio klientów, szczególnie w obszarze automotive. Co więcej, wesprze zespół w działaniach z zakresu PR-u korporacyjnego, public affairs oraz komunikacji wewnętrznej.
Z branżą public relations Piotr Dembiński jest związany od ponad 15 lat. Doświadczenie zdobywał zarówno we współpracy z polskimi, jak i zagranicznymi firmami z takich branż jak motoryzacja, IT, energetyka, nieruchomości, przemysł ciężki czy finanse.
W latach 2014-2021 był szefem PR-u w koncernie Nexteer Automotive (były oddział Delphi, a wcześniej General Motors) na region Europy, Afryki oraz Ameryki Południowej.
W swojej karierze prowadził także działania z zakresu public affairs, m.in. był członkiem grupy Governmental Affairs przy stowarzyszeniu CLEPA – największej organizacji wspierającej dostawców motoryzacyjnych, działającej przy Komisji Europejskiej w Brukseli, a także członkiem komisji rewizyjnej Polskiego Związku Przemysłu Motoryzacyjnego oraz Rady Programowej klastra Silesia Automotive & Advanced Manufacturing.
Karierę w branży PR rozpoczął w agencji Imago PR, z którą był związany w latach 2007-2014.
Prowadził zajęcia z zakresu komunikacji w Akademii WSB, na Uniwersytecie Ekonomicznym w Katowicach oraz na Uniwersytecie Śląskim.
Jest absolwentem public relations na Uniwersytecie Ekonomicznym w Katowicach i filozofii na Uniwersytecie Wrocławskim. (mb)