Serwis Holmes Report nadał agencji Weber Shandwick tytuł globalnej agencji roku. Jak czytamy w uzasadnieniu, zarówno w 2013 i 2014 roku agencja odnotowała dwucyfrowy wzrost fee income.
Według danych Holmes Report, Weber Shandwick w 2013 roku osiągnął fee income na poziomie blisko 700 mln dolarów, odnotowując 11 proc. wzrost w stosunku do roku 2012. Już kilka miesięcy temu został uhonorowany tytułem agencji roku w Ameryce Południowej, na początku września zdobywając tytuł agencji roku w obszarze Azji i Pacyfiku. Jak czytamy, agencja odnotowuje bardzo dobre wyniki na rynkach kluczowych ze względu na rozwój biznesu: w Chinach, na Bliskim Wschodzie i w Ameryce Łacińskiej.
W tym roku poza zwycięzcą do tytułu agencji roku nominowane były frimy: Ketchum, Edelman (zwycięzca z zeszłego roku), Golin i Ogilvy PR. (ks)