środa, 27 listopada, 2024
Strona głównaAktualnościUżytkownicy chcą mniej reklam, więc Facebook bierze się za posty promocyjne

Użytkownicy chcą mniej reklam, więc Facebook bierze się za posty promocyjne

Serwis zebrał opinie setek tysięcy użytkowników o treściach wyświetlanych w ich aktualnościach. Większość uznała, że znajduje się w nich za dużo postów promocyjnych, dlatego od początku 2015 roku Facebook zmniejszy zasięgi tego typu treści.

Zmiany mają dotyczyć postów nakłaniających do kupna danego produktu lub do wzięcia udziału w akcjach promocyjnych, jak również wpisów, których treść skopiowano z reklam:

 

„Co prawda liczba reklam wyświetlanych w aktualnościach i ich dopasowanie jest kontrolowane, jednak posty promocyjne są kontrolowane luźniej. Teraz zastosujemy nowe wskaźniki dla postów promocyjnych, dzięki czemu ludzie będą widzieć więcej pożądanych treści” – wyjaśnia Facebook na swojej stronie.

Jednocześnie serwis uspokaja, że ograniczenie zasięgu postów promocyjnych nie będzie oznaczało zwiększenia liczby reklam, wyświetlanych użytkownikom w tym serwisie. (ks)

ZOSTAW KOMENTARZ

Proszę wpisać swój komentarz!
Proszę podać swoje imię tutaj