Jak czytamy w portalu socialtimes, najlepiej w serwisie LinkedIn prowadzone są profile firm technologicznych, jak Microsoft, Google czy IBM. Wysoko plasują się także media branżowe: Forbes i Harvard Business Review.
Dane przygotowane przez serwis obejmują ostatnie sześć miesięcy działalności poszczególnych marek. LinkedIn przy swojej ocenie brał pod uwagę: częstotliwość aktualizacji strony firmy, akcje pracownicze, angażowanie pracowników w promowanie marki, a także aktywność marki w grupach dyskusyjnych.
W pierwszej dziesiątce dominują firmy z branży technologicznej. Wśród nich znalazły się Microsoft, IBM i Google. W zestawieniu pojawiły się także profile mediów branżowych. Najwyżej oceniono w tym przypadku strony Forbesa i Harvard Business Review.
Także marki lokalne coraz większą wagę przywiązują do komunikacji w serwisie. Jak zauważa autorka artykułu, profile KLM – linii lotniczych w Holandii, szwedzki oddział Sony Ericsson, strona brytyjskiego oddziału BP plasują się zaraz za Google. (mw)
kliknij, aby powiększyć