Naciśnij przycisk odtwarzania, aby odsłuchać tę zawartość
1x
Szybkość odtwarzania- 0.5
- 0.6
- 0.7
- 0.8
- 0.9
- 1
- 1.1
- 1.2
- 1.3
- 1.5
- 2
NYT atakuje Amazona za warunki pracy. Prezes firmy odpowiada: „artykuł nie opisuje firmy, jaką znam”. jak czytamy w geekwire.com, prezes amazona broni internetowego sklepu po krytycznym artykule nyt na temat stylu zarządzania jego firmą. wysyła też mejla do swoich pracowników, w którym mówi: „mam nadzieje, że nie rozpoznaliście naszej firmy w tym tekście”. gazeta w weekendowym wydaniu opisała internetowy sklep, jako miejsce „gdzie koledzy ścigają się w krytykowaniu jeden drugiego, a poważne kłopoty zdrowotne i rodzinne są ignorowane”. dziennik wysnuł te tezy na podstawie rozmów z ponad 100 byłymi i obecnymi pracownikami amazona. autorzy tekstu odi kantor i david streitfeld opisują między innymi przypadek bo olsona, który poinformował, że w amazonie pracownikom zdarzało się płakać. z relacji tony’ego galbado, byłego pracownika działu hr, dowiadujemy się także, że w firmie nie było mowy o dyskusji czy jakiejkolwiek debacie. w artykule pada też przykład kobiety, którą wysłano w delegację biznesową zaledwie dzień po poronieniu. „pracownicy są doprowadzani do granic wytrzymałości psychicznej w imię produktywności i wydajności” – możemy przeczytać w podsumowaniu tekstu. do sprawy odniósł się prezes i założyciel amazona, jeff bezos. w geekwire.com czytamy, że w trosce o reputację firmy wysłał w tej sprawie mejla do wszystkich pracowników, w którym zapewnia, że nie będzie tolerował „szokująco bezdusznych praktyk zarządzania”, przedstawionych w artykule new york times’a. zdaniem bezosa tekst jednak „nie opisuje amazona, jakiego zna”. swoich pracowników informuje z kolei, że w przypadku podobnych sytuacji powinni wysyłać mu mejle w tej sprawie lub kontaktować się z działem kadr. „mam nadzieję, że nie rozpoznaliście naszej firmy w artykule nyt” – wspomina także na koniec w meju do pracowników. (mw).
Jak czytamy w geekwire.com, prezes Amazona broni internetowego sklepu po krytycznym artykule NYT na temat stylu zarządzania jego firmą. Wysyła też mejla do swoich pracowników, w którym mówi: „Mam nadzieje, że nie rozpoznaliście naszej firmy w tym tekście”.
Gazeta w weekendowym wydaniu opisała internetowy sklep, jako miejsce „gdzie koledzy ścigają się w krytykowaniu jeden drugiego, a poważne kłopoty zdrowotne i rodzinne są ignorowane”. Dziennik wysnuł te tezy na podstawie rozmów z ponad 100 byłymi i obecnymi pracownikami Amazona. Autorzy tekstu Odi Kantor i David Streitfeld opisują między innymi przypadek Bo Olsona, który poinformował, że w Amazonie pracownikom zdarzało się płakać. Z relacji Tony’ego Galbado, byłego pracownika działu HR, dowiadujemy się także, że w firmie nie było mowy o dyskusji czy jakiejkolwiek debacie. W artykule pada też przykład kobiety, którą wysłano w delegację biznesową zaledwie dzień po poronieniu. „Pracownicy są doprowadzani do granic wytrzymałości psychicznej w imię produktywności i wydajności” – możemy przeczytać w podsumowaniu tekstu.
Do sprawy odniósł się prezes i założyciel Amazona, Jeff Bezos. W geekwire.com czytamy, że w trosce o reputację firmy wysłał w tej sprawie mejla do wszystkich pracowników, w którym zapewnia, że nie będzie tolerował „szokująco bezdusznych praktyk zarządzania”, przedstawionych w artykule New York Times’a. Zdaniem Bezosa tekst jednak „nie opisuje Amazona, jakiego zna”. Swoich pracowników informuje z kolei, że w przypadku podobnych sytuacji powinni wysyłać mu mejle w tej sprawie lub kontaktować się z działem kadr. „Mam nadzieję, że nie rozpoznaliście naszej firmy w artykule NYT” – wspomina także na koniec w meju do pracowników. (mw)