W czerwcu 2024 roku Timecode Film Production poinformowało o wprowadzonych z okazji 20-lecia działalności zmianach. Z okazji jubileuszu dom produkcyjny stworzył zarówno nowe logo, jak i komunikację wizualną.
Jak podkreślił Tomek Dławichowski, współzałożyciel i partner zarządzający, „jubileusz postanowiliśmy podkreślić nowym logotypem, który traktujemy jako symbol ewolucji Timecode, pozytywnej energii, jaką czujemy oraz patrzenia w przyszłość”. „Jednocześnie nowe logo oddaje szacunek naszym korzeniom i dwudziestoletniej tradycji” – dodał Dławichowski.
W logotypie całkowicie zmieniono godło marki oraz stworzono nową paletę kolorystyczną, która jest utrzymana w energetycznych odcieniach czerwieni, karmazynu i pomarańczu. Zachowano typografię słowa „timecode”. Nowy znak graficzny jest natomiast połączeniem „współczesnej estetyki z nawiązaniem do historii firmy, która zaczynała się w czasach, gdy filmy reklamowe były realizowane na taśmie filmowej”. Składa się on z trzech obiektów geometrycznych, które mają symbolizować nowoczesną komunikację oraz nawiązywać do symboliki internetowego odtwarzacza filmów i tradycyjnej kamery filmowej. Logotyp został uzupełniony specjalnym dopiskiem: „20-LECIE TIMECODE 20TH ANNIVERSARY”.
Nowe logo
Poprzednie logo
W ramach zmian w komunikacji wizualnej odświeżono także showreel studia.
(ao)