Statystyki w branży digital marketingu potwierdzają, że to może być rok Snapchata. Szerzej o innych tendencjach pisze adweek.com.
Portal początkowo nadmienia, że Netflix roszerza ekspansję, o czym poinformował podczas targów branżowych CES 2016. Dyrektor generalny Reed Hastings powiedział, że internauci w czwartym kwartale 2015 roku oglądali programy przez 12 miliardów godzin. W analogicznym okresie w ubiegłym w roku 2014 było to 8, 25 mld.
Kolejna statystyka to miliard więcej wideo użytkowników Snapchata. Internauci używali aplikacji ponad 7 miliardów razy dziennie – tak podaje portal branżowy Fortune. Pod koniec jesieni była mowa o 6 miliardach, co wówczas opisał Financial Times.
Rosną także wydatki na reklamę wideo na Facebooku – wymienia autor artykułu. W czwartym kwartale 2015 jest tu mowa o 41 proc. wzroście w porównaniu do trzeciego kwartału.
W tekście jest także mowa o statystykach YouTube’a. Według narzędzia analitycznego Zefr, jeden z filmików amerykańskiego biznesmena Donalda Trumpa w okresie 4 do 10 stycznia miał prawie 800 tys. odsłon. Efektywność jego profilu wzrosła o 11 proc. (mw)