Spada zainteresowanie tekstem, ich rolę przejmuje film. Dlatego na pytanie o przyszłość serwisu, jego wiceprezes mówi: „Wideo, wideo i jeszcze raz wideo”.
O szczegółach, które padły podczas wtorkowej konferencji pisze mashable.com. Czemu Facebook postawi na wideo? Nicola Mendelsohn, wiceprezes Facebooka na Europę, Bliski Wschód i Afrykę jest zdania, że film to najlepszy sposób na opowiedzenie historii. Dodała, że portale informacyjne coraz częściej umieszczają na swoich stronach informacje w formie wideo. Dzięki temu odbiorcy w szybki i łatwy sposób mogą przyswoić dużą liczbę informacji.
Przedstawicielka serwisu prognozuje koniec słowa pisanego na swojej platformie. Wyraźnie maleje liczba wpisów, które go zawierają – mówi. Ich rolę przejmują zdjęcia i wideo. Jeśli tych ostatnich plików będzie przybywać w niesłabnącym tempie, to za 5 lat tablica każdego z nas zmieni się nie do poznania. Przeważającą częścią jej zawartości będą bowiem filmy – ocenia. (mw)