McDonald’s od wielu lat walczy z wizerunkiem sieci lokali sprzedających niezdrowe jedzenie. Menedżerowie marki próbują wielu rzeczy, wprowadzili nawet jakiś czas temu śniadania do całodniowego menu – czytamy na prdaily.com.
McDonald’s wprowadził też niedawno nowe regulacje dotyczące swojego jadłospisu:
– bułki kanapek nie będą już produkowane z wykorzystaniem syropu glukozowo-fruktozowego;
– ze składu McNuggets wykluczone zostaną sztuczne konserwanty;
– marka szybciej przestanie wykorzystywać mięso kurczaków żywionych m.in. antybiotykami.
Władze McDonald’s planują jednak pójść ze zmianami jeszcze dalej. Marka jest w trakcie procesu wprowadzania zmodyfikowanego menu, które w efekcie ma różnić się od obecnego o ok. 50 proc. Zmiany czynione są na prośby klientów.
Autor artykułu na prdaily.com podkreśla jednak, że nawet jeśli marka podejmuje wiele działań, dzięki którym może w przyszłości zmienić swój wizerunek, to i tak czeka ją jeszcze długa droga do celu. Najprościej byłoby, gdyby McDonald’s po prostu ogłosił, że przestał korzystać ze sztucznych składników – przyznaje autor na prdaily.com.
Czytaj więcej:
Gruby problem McDonalda
(mp)