Marka Excedrin postanowiła wesprzeć internautów, których potyczki kandydatów na prezydenta w USA przyprawiły o ból głowy – czytamy w prdaily.com.
Marketingowcy firmy przy okazji przygotowali serię obrazów i GIF-ów, które miały być panaceum na frustrację Amerykanów w związku z właśnie trwającymi kampaniami Hillary Clinton i Donalda Trumpa. Firma kupiła również sponsorowany hashtag #DebateHeadache, w którym przy okazji promowała własny produkt.
fot. Twitter
Według platformy Talkwalker, monitorującej działania w social mediach, w środę przed ostatnią debatą hashtag miał około 46 tys. wzmianek – co oznacza, że liczba wzmianek o marce wzrosła w ciągu dnia o 3100 proc. i 360 proc. w stosunku do poprzedniego tygodnia.
Zdaniem internautów prawdziwym zwycięzcą debaty okazał się właśnie Excedrin, bo z humorem wykorzystał nastroje społeczne. (mw)
fot. główna: screen z Twittera