sobota, 9 listopada, 2024
Strona głównaAktualnościZwierzęta to też influencerzy

Zwierzęta to też influencerzy

Influencerem może być również zwierzę. I tak jak człowiek na publikowaniu zdjęć w social mediach może zarobić – informuje adweek.com.

Konta społecznościowe poświęcone zwierzętom-influencerom przyciągają i angażują wielu odbiorców – podaje źródło.

Jak czytamy, na początku osoby zamieszczające zdjęcia zwierząt w internecie nie spodziewają się, że mogą na tym zarobić. Znać o sobie dają jednak marki. Tak było m.in. w przypadku psa Bodhi z Menswear Dog, który dzisiaj należy do WAGSociety – sieci skupiającej zwierzęta influencerów – i tym samym współpracuje z markami, w tym luksusowymi takimi jak Ferragamo, Jimmy Choo czy Banana Republic.

 

Źródło: Menswedog Instagram

Kyla Brennan, założycielka i CEO HelloSociety i WAGSociety podkreśla: „Niedawno zaczęliśmy otrzymywać od marek pytania, czy pracujemy z psami i kotami”. W związku z tym współpraca ze zwierzętami stała się konieczna – zaznacza.

Jej zdaniem konta zwierząt influencerów mogą zaangażować 10 razy bardziej niż profile ludzi. „To zupełnie poważna forma marketingu. (…) Możemy jednak pochodzić do tego z przymrużeniem oka” – dodaje.

Źródło: Esther the Wonder Pig Instagram

Jak podaje adweek.com, WAGSociety wstępnie rozpoczął współpracę ze 100 zwierzętami takimi jak: Loki the Wolfdog, Esther the Wonder Pig, Freya Ever After czy Geordi the Corgi.

 

 

Źródło: Freya Ever After Instagram

Dowiadujemy się również, że w ramach współpracy zwierząt i WAGSociety raz w miesiącu publikowane są posty zachęcające internautów do przekazania pieniędzy na rzecz organizacji charytatywnej Best Friends Animal Society. Co więcej, dla BFAS przeznaczane jest 5 proc. z każdej kampanii WAGSociety.

 

Źródło: Loki the Wolfdog Instagram

„Marki wydają się śmiać z naszego pomysłu zwierząt influencerów, ale wtedy pokazujemy im liczby” – mówi Brennan.

(ak)

ZOSTAW KOMENTARZ

Proszę wpisać swój komentarz!
Proszę podać swoje imię tutaj