Niedawno informowaliśmy o tym, że Spectacles – okulary przeciwsłoneczne wyposażone w kamerę do robienia 10-sekundowych wideo i bezpośrednio połączone z aplikacją Snapchat – są już dostępne na rynku. Ich nabyciem pochwaliły się również marki. O tym, w jaki sposób to zrobiły, czytamy na adweek.com.
Dowiadujemy się, że filmiki nagrywane za pośrednictwem Spectacles mogą przyprawiać odbiorców o mdłości, ponieważ ich autorzy szybko zmieniają orientację – z pionowej na poziomą i odwrotnie. Interesujące wydaje się, jak bedą wyglądały wideo, kiedy użytkownicy okularów lepiej poznają produkt – czytamy.
Oto kilka przykładów wykorzystania Spectacles przez marki i agencje:
1. Nowojorska Giełda Papierów Wartościowych opublikowała kilka snapów, które wykonała za pomocą Spectacles wokół siedziby przy 11 Wall Street.
2. Amerykański kanał telewizyjny Esquire Network z kolei nagrał 90-sekundowe wideo przedstawiajace jazdę motocyklem, by promować swoje show Wrench Against the Machine.
3. Mountain Dew za pośrednictwem Spectacles pokazał natomiast jazdę deskorolką, podczas której spożywany był napój marki.
4. Agencja Space150 opublikowała na swoim kanale na YouTubie film przedstawiający, jak działają Spectacles.
Źródło: YouTube/ space150
5. Marka cukierków Sour Patch Kids w zabawny sposób przedstawiła, jak piecze ciasteczka. Firma dodała do wideo dostępne w aplikacji naklejki. Co więcej, poinstruowała odbiorców, by obracali telefony w celu uzyskania większego obrazu.
6. Agencja VaynerMedia wykorzystała Spectacles do stworzenia własnej wersji mannequin challenge (zastyganie w ruchu).
Źródło wideo: interaktywnie.com. (ak)