W lipcu 2024 roku Sarota PR poinformowało o rozszerzeniu oferty działu digital marketingu Sarota Digital i uruchomieniu strony internetowej. Ma to być odpowiedź agencji na potrzeby klientów, którzy poszukują całościowej obsługi komunikacyjnej wykraczającej poza ramy public relations.
Jak podkreśla Sarota PR w komunikacie prasowym, przedsiębiorstwa, które szukają usług komunikacyjnych, chcą, aby agencja PR była dla nich zarówno partnerem w zakresie prowadzenia działań media relations, jak i organizowania i porządkowania całości działań komunikacyjnych w wielu kanałach. Według agencji, wraz z rosnącymi potrzebami klientów, nadeszła potrzeba uporządkowania działu digital marketingu i jego oferty.
Do oferowanych przez Sarotę Digital usług należą web design i web development, e-mail i social media marketing, produkcja wideo, projektowanie graficzne i branding, działania contentmarketingowe, a także działania z obszaru influencer i performance marketingu. Agencja zaznacza, że w przyszłości planuje poszerzyć portfolio również o usługi z zakresu automatyzacji procesów biznesowych. (ao)