Snap Inc. – producent aplikacji Snapchat – od kilku miesięcy funkcjonuje jako spółka akcyjna na Wall Street. Radzi sobie jednak gorzej niż przewidywali eksperci, przez co każda informacja na temat ruchów spółki przykuwa uwagę inwestorów.
Snap nawiązał globalne partnerstwo z Time Warner, jedną z trzech największych korporacji mediowych na świecie. W ramach umowy przez dwa lata mają powstawać materiały tworzone specjalnie dla Snapchata. Mają być związane z licencjami należącymi do Time Warner.
Ponadto, przez ten sam okres Time Warner ma inwestować w reklamy na platformie, wykupując czas dla HBO, Turner i Warner Bros.
Celem współpracy jest także zwiększenie liczby aktualnie wyświetlanych programów na Snapchacie z jednego do trzech dziennie – informuje Time Warner.
Cnbc.com podaje – powołując się na osoby zaznajomione ze sprawą – że umowa miałaby być warta 100 milionów dolarów. Informacja o współpracy spółek spowodowała, że cena akcji Snapa przez jakiś czas znów zaczęła rosnąć i przekroczyła 18 dolarów – czytamy.
To nie pierwsza współpraca Snapchata z producentami telewizyjnymi. W lutym 2017 roku pisaliśmy na przykład, że A+E Networks zobowiązało się wyprodukować dla aplikacji reality show o nazwie Second Chance. (mp)