Znane są już nominacje do European SABRE Awards, jednego z międzynarodowych konkursów w branży PR. Europejska edycja konkursu jest organizowana przez nowojorski The Holmes Report po raz trzeci. Nagrody przyznawane są w kilkunastu kategoriach, takich m.in. jak: marketing społecznie zaangażowany, marketing konsumencki, wizerunek korporacji, CSR, zarządzanie sytuacją kryzysową, komunikacja wewnętrzna, public affairs czy sponsoring.
Z Polski, w różnych kategoriach, wśród nominowanych znalazły się: kampania społeczna „Szkoła bez przemocy” organizowana przez dzienniki regionalne Polskapresse, media regionalne i Fundację Grupy TP oraz akcje wspomagane przez następujące agencje: Headlines Porter Novelli, PR Fleishman-Hillard, Compress, United PR, On Board, Partner of Promotion, Twenty Four Seven, Euro RSCG Sensors, Rowland Communications i Sigma. O nominacjach we wszystkich kategoriach można przeczytać na stronie internetowej The Holmes Report. Zwycięzcy SABRE 2007 zostaną ogłoszeni podczas uroczystej gali w Barcelonie 24 maja. (kk)