niedziela, 27 października, 2024
Strona głównaAktualnościEkoświadomość winduje popyt na PR-owców

Ekoświadomość winduje popyt na PR-owców

Ann Barlow publikuje na łamach portalu bulldogreporter.com artykuł na temat rozwijania się i wzrostu popularności społecznej odpowiedzialności biznesu.

Autorka podkreśla, że działania CSR-owe nie ograniczają się już tylko do kilku akcji środowiskowych organizowanych przez firmy, ale odpowiedzialność za ekologię wpisuje się w ich strategie rozwoju. Przyczyną jest nie tylko pozytywny wpływ takich akcji na środowisko, ale przede wszystkim rosnące zaufanie i zadowolenie klientów. Podkreśla ona, że wraz ze wzrostem ekoświadomości PR-owcy mają szansę mieć znaczący wpływ na organizowane akcje. Specjaliści ds. wizerunku powinni poświęcić czas, by zebrać informacje na temat programów z zakresu CSR-u, które chcą wprowadzić ich klienci oraz zacząć wdrażąć istotne zmiany w sposobie przekazywania przez firmy informacji o ich społecznościowych bądź ekologicznych działaniach.

Barlow dodaje także, że z przeprowadzonych przez jej firmę Peppercom and Media–Screen badań wynika, że większość ze stu przepytywanych firm wprowadzała w tym roku jakieś programy z zakresu CSR-u. Doradza ona także, w jaki sposób skutecznie informować o działaniach, które sami prowadzimy. (mk)

Poprzedni artykuł
Następny artykuł

ZOSTAW KOMENTARZ

Proszę wpisać swój komentarz!
Proszę podać swoje imię tutaj